دسته بندی

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری gree

کولر گازی برند گری یکی از کولرهایی است که فروش بالای آن طی سال‌های اخیر، نشان می‌دهد این محصول بسیار پرطرفدار است و علت این موضوع را می‌توان در کیفیت آن جستجو کرد. بدیهی است که میزان بالای خرید این محصول الزام آموزش تنظیم اولیه و استفاده از آن را نمایان می‌کند. اما به منظور استفاده بهتر و آسان، نیاز به یک راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری gree وجود دارد که انکارناپذیر است.
با توجه به اینکه پس از تنظیم این محصول، استفاده از آن تنها با استفاده از کنترل کولر گازی گری امکان‌پذیر خواهد بود، در این مقاله به آموزش راهنمای کنترل اسپیلت گری پرداخته‌ایم و تمام کلیدهای تعبیه شده در کنترل را توضیح داده‌ایم. به منظور آگاهی از نحوه استفاده و تنظیم کنترل کولر گری، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطالب و کسب اطلاعات کافی در زمینه راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری gree، استفاده بهتر از این محصول را سبب خواهد شد.

آشنایی با کلیدهای ریموت کنترل کولر گازی گری

هریک از کلیدهایی که در کنترل کولر گازی تعبیه شده‌اند، موجب ایجاد یک عملکرد خاص در کارکرد کولر خواهند شد. بنابراین لازم است راهنمای کنترل کولر اسپیلت گری مورد توجه قرار گیرند و آموزش کنترل کولر گازی گریريال قبل از استفاده از این محصول انجام شود. در ادامه راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری gree، به ذکر کارکرد هریک از کلیدها پرداخته‌ایم.

1. کلید on/ off (روشن و خاموش) به منظور روشن و خاموش کردن کولر به کار می‌رود.

کلید حالت (mood) حالت عملیاتی کولر را تنظیم خواهد کرد که دارای 5 حالت زیر است.

  • حالت سرمایش (cool) به منظور خنک کردن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • حالت گرمایش (heat) به منظور گرم کردن محیط مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • حالت خودکار (auto) به صورت اتوماتیک و خودکار دمای محیط را تنظیم خواهد کرد.
  • حالت خشک (dry) به منظور کم شدن رطوبت محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • حالت فن (fan) تنها موجب روشن شدن فن کولر خواهد شد.

2. کلید تنظیم دما (temp) به منظور تنظیم دمای کولر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. کلید سرعت فن (fan speed) به منظور تنظیم کردن سرعت فن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4. کلید جهت جریان هوا (swing) برای شرایطی است که قصد دارید جریان هوا را در یک مسیر خاص تنظیم کنید.

5. دکمه timer off/ on برای روشن کردن و یا خاموش کردن کولر در یک زمان مشخص شده به کار می‌رود.

6. دکمه light می‌تواند چراغ‌های موجود در روی پنل را خاموش یا روشن کند.7. دکمه sleep می‌تواند دمای کولر را در زمان خواب تنظیم کند. در صورت استفاده از این دکمه، فن کولر گازی در ابتدا با سرعت بالا کار می‌کند تا بتواند دمای محیط را به مقدار مورد نظر برساند. سپس رفته رفته از سرعت فن کاسته می‌شود تا دما به تدریج کاهش یابد و افراد حاضر در محیط، خواب راحتی داشته باشند.

8. دکمه turbo در کنترل کولر باعث می‌شود قدرت کولر افزایش یابد. فعال کردن این کلید موجب می‌شود تا کولر با حداکثر توان خود کار کند و دمای محیط را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش دهد. البته این مورد تنها در شرایطی قابلیت فعال شدن دارد که کولر در حالت cool یا سرمایش قرار گرفته باشد.

9. دکمه blow به منظور قابلیت تولید هوای سرد استفاده می‌شود. در این حالت تنها فن کولر کار می‌کند و کمپرسور کار نخواهد کرد. استفاده از این قابلیت برای شرایطی همچون خشک کردن لباس، کاهش رطوبت و کاهش گرد و غبار محیط به کار می‌رود.

آشنایی با کلیدهای ریموت کنترل کولر گازی گری

تنظیمات اولیه کولر گازی

بعد از اینکه کولر را تهیه و نصب کردید، لازم است از راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری gree استفاده کنید و تنظیمات اولیه را انجام دهید. این تنظیمات شامل موارد زیر خواهد شد.
• ریموت کنترل کولر باید در فاصله‌ای به اندازه 8 الی 10 متر از پنل قرار گیرد.
• باطری‌های ریموت کنترل کولر باید تعویض شوند.
• برای روشن و خاموش کردن کولر، از دکمه off/on روی ریموت کنترل استفاده کنید.
• حالت کولر باید بر روی سرمایش (cool) تنظیم شود. به این منظور، لازم است این حالت را با فشار دادن کلید mood انتخاب نمایید.
• کولر را روی دمای 25 درجه سیلسیوس تنظیم کنید که برای انجام این کار باید از دکمه temp یا تنظیم دما استفاده نمایید.
• از آنجایی که سرعت فن باید در حالت متوسط (medium) تنظیم شود، کلید سرعت فن یا همان fan speed را فشار دهید تا در این حالت قرار گیرد.

نکات مهم راهنمای کنترل اسپیلت گری

به منظور استفاده بهتر و آسان‌تر و شناخت تمام حالات کولر، باید به برخی نکات مهم در راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری gree توجه داشته باشید که این موارد در ادامه آمده است.
در شرایطی که از قابلیت blow استفاده می‌کنید، احتمال دارد دمای محیط بالاتر برود. همچنین بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از این قابلیت، به کولر آسیب می‌زند.
در راهنمای کنترل اسپیلت گری استفاده از یک کلید clock توضیح داده شده است که می‌تواند ساعت کولر گازی را تنظیم نماید و زمان روشن یا خاموش شدن کولر گازی را تنظیم کند. به منظور استفاده از این قابلیت، ابتدا لازم است این کلید را فشار دهید. سپس با استفاده از کلیدهایی که دارای جهت هستند، ساعت کولر را تنظیم کنید و در انتها، مجدداً دکمه clock ر افشار دهید تا تغییرات اعمال شوند.
به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق، می‌توانید زمان خاموش شدن کولر گازی را در صبح یا شب تنظیم کنید که برای این مورد، لازم است حتماً ساعت کولر تنظیم شده باشد. در غیر این صورت، کولر بر اساس تنظیمات قبلی اعمال شده روشن و خاموش خواهد شد. این قابلیت می‌تواند با هدف خنک‌تر کردن محیط در طول روز و با استفاده از تنظیم زمان روشن شدن کولر گازی، مورد استفاده قرار گیرد.

نکات مهم راهنمای کنترل اسپیلت گری

 

فهرست مطالب
مقالات دیگر
کنترل کولر گازی

ریست کردن کولر گازی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
فهرست